top of page

תקנון שירות

מבוא
 

אני אביב בלומשטיין, ע"מ 203023957, הידוע כ״מר יפן״, כאן כדי לעזור לך להכיר את יפן המופלאה ולחלוק איתך מהידע והניסיון שצברתי. תוכן התוכנית נכתב מכל ה-❤️.
 

השירות
 

1. השירות שאני מציע כולל בניית תוכנית טיול מותאמת אישית ליפן בהתאם למסלול הנבחר – בסיסי, סטנדרטי או מתקדם – ובהתאם למידע שמסרת לי לגבי (בין היתר) העדפותייך, שיקולים תקציביים וכיו"ב. בנוסף, בשים לב למסלול שנבחר, אסייע לך בבחירת והזמנת חדרי מלון, סיורים, כרטיסים לאטרקציות, כרטיסי רכבת ועוד.
 

2. המסלול הבסיסי כולל בניית שלד ראשוני לטיול (תוכנית טיול יומית שאינה סופית), שיחה בת 60 דקות הכוללת מידע חשוב, מענה על שאלות וביצוע שינויים בהתאם לצרכים האישיים, וגישה לממשק משתמש ייעודי. המסלול הסטנדרטי כולל בנוסף גם הזמנת כרטיסי רכבת מראש במקרה הצורך, סדנאות ואטרקציות נבחרות. המסלול המתקדם כולל בנוסף לכל הנ"ל הזמנת מלונות. לפירוט אודות התהליך ניתן ללחוץ כאן.
 

3. במהלך השהות ביפן אעניק לך גישה לממשק משתמש ייעודי, נוח וידידותי לשימוש, הכולל את המידע הרלוונטי עבורך לטובת טיול מהנה ומוצלח. הגישה לממשק דורשת חיבור לאינטרנט ותהא מוגבלת לזמן הטיול בלבד.
 

4. לאחר השלמת בניית תוכנית הטיול המלאה, תינתן לך גישה לממשק הכולל מידע בקשר לפרטים שלהלן (ככל שהם כלולים בתוכנית הטיול, לפי העניין): מסלולי טיול ואתרי ביקור, אמצעי תחבורה, חיווי בנוגע לארוחות, מקומות הלינה (לרבות שמותיהם, דירוגם או רמתם, מעניהם ומספרי הטלפון שלהם), מידע הנחוץ לשם יציאה מהארץ וכניסה ליפן (לרבות תקופת תוקף דרכונים, הצורך באשרות כניסה, וכל דרישה אחרת של הרשויות ביפן המהווה תנאי כניסה), מידע שנותנות הרשויות בישראל לסוכנויות נסיעות על מדינות יעד מסוכנות (ככל שרלוונטי ליפן) או על דרישות לחיסונים, שירותים שבהם ניתנת ללקוח אפשרות מעשית לוותר עליהם בעת רכישת חבילת התיור, ואם הרכישה נעשית בתשלומים – שיעור הריבית ודרך חישובה, ותנאי הצמדת התשלומים.
 

חשוב לדעת
 

הטיול כולל מרכיבים ומשתנים רבים אשר אינם בשליטתי ואשר איני נושא באחריות בגינם, כמפורט: 
•    שביעות רצון מיפן עצמה, ממאכליה, מתרבות אזרחיה, ממנהגיה וכיו"ב.
•    קשיי תקשורת עקב מחסום שפה ופערי תרבות.
•    אירועי כוח עליון, ובכלל זה פגעי מזג אוויר, רעידות אדמה, שריפות, הצפות, אסונות טבע למיניהם, אירועי מלחמה, טרור, התפרצות של מגיפה (לרבות התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה), שביתות והשבתות וכיו"ב.
•    כל מעשה של נותן שירות ו/או צד שלישי אשר יספק לך שירותים במהלך הטיול, בין אם הוזמנו דרכי ובין אם לאו (חשוב להבהיר שאני לא אחראי על שירותים שניתנים על-ידי צדדים שלישיים כאמור).
•   שביעות רצון מהמלונות, גם כאשר המלונות הוזמנו על-ידי או דרכי, לרבות לעניין גודל החדר, ניקיון, הנוף המשתקף מהחלון ועל מידת הפריכות של הטוסט בבוקר ☺. 

•    עומסים וזמינות האטרקציות השונות ביעד (מאז "פתיחת השערים" לאחר מגפת הקורונה, הזמינות ושעות הפתיחה של מקומות רבים ביפן נעשו גמישים ודינמיים ומומלץ לוודא את זמינותם בטרם היציאה אל היעד).
•    זמני הגעה ושינויים בקווי התחבורה הציבורית. מומלץ לבדוק את הזמינות של התחבורה הציבורית "בזמן אמת" תוך כדי הטיול.
•    שירותי ה"מפות" (גישה מהממשק הייעודי) נעשים באמצעות שירות חיצוני של צד שלישי, ואיני אחראי על דיוק הנתונים שיסופקו באמצעות שירות זה. ההמלצה היא לוודא את המסלול בטרם היציאה אל היעד, לרבות בחינת תוואי הדרך בו השירות ממליץ לעבור.
•    יש לוודא מול בית העסק הרלוונטי ביפן לגבי אלרגיות או רגישויות מזון, גם אם המסעדה או המלון הומלצו על-ידי או הוזמנו דרכי.  
•    כידוע לכם, בין יפן לישראל יש הפרשי שעות. גם אני ישן לפעמים ולא תמיד אוכל להיות זמין בשעות הלילה (לפי שעון ישראל).

•    אעשה כמיטב יכולתי לספק את השירותים במסגרת זמן סבירה ובהתאם ללוחות הזמנים שסוכמו מראש. עם זאת, ייתכנו עיכובים בלתי צפויים הנובעים מנסיבות שאינן בשליטתי (לרבות אך לא רק – עומסים, שינויים בלוחות זמנים של ספקים צד שלישי, תנאי מזג אוויר, חגים מקומיים, תקלות טכניות או כל כוח עליון אחר).

•    בכל מקרה שבו הזמנה מתבצעת על ידך (לרבות אך לא רק: מלונות, תחבורה, סדנאות, אטרקציות, מסעדות וכיו״ב), בין אם השירות נכלל בתוכנית הטיול ובין אם הומלץ על-ידי במסגרת ההתקשרות – לא אהיה אחראי להתאמה של אותה הזמנה לתוכנית הטיול, לזמינותה, לאיכותה או לכל תוצאה הנובעת ממנה. האחריות המלאה לבדיקת פרטי ההזמנה, תנאיה והתאמתה למסלול חלה עליך (הלקוח) בלבד.

•    חלק מהאטרקציות, הסדנאות, הסיורים, המסעדות והשירותים האחרים הכלולים בתכנון הטיול עשויים לדרוש הזמנה מראש או להיות תלויים בזמינות צדדים שלישיים. על אף שאעשה כמיטב יכולתי לסייע בביצוע ההזמנות (בהתאם למסלול השירות) ולוודא את זמינותן, אין באפשרותי להתחייב על זמינות מלאה של כל השירותים או האטרקציות, גם אם הן מופיעות בתוכנית הטיול או באפליקציה. ייתכנו מקרים בהם הזמנות מסוימות לא יאושרו, יתבטלו או לא יתאפשרו במועד הנדרש עקב עומסים, חגים, חוקים מקומיים, תנאי מזג אוויר, שינויים מצד הספקים או כל סיבה אחרת שאינה בשליטתי. במקרים כאלה, אעשה כל מאמץ לאתר אלטרנטיבה מתאימה ולהציע פתרון חלופי, אך לא אהיה אחראי לכל נזק, אובדן או אכזבה שנובעים מכך.
 

מחירים ותנאי תשלום
 

  1. התשלום עבור השירותים שלי מחושב, בין היתר, על בסיס עלות יומית בשים לב לסוג המסלול שנבחר, משך הטיול (לרבות מינימום ימים לחיוב) ומספר המשתתפים בו, כמפורט באתר מר יפן מעת לעת. אלא אם הוסכם אחרת, התשלום יבוצע במלואו מראש.

  2. במקרים מסוימים, ובהתאם למסלול השירות שנבחר, אבצע מראש תשלום עבור שירותים ואטרקציות מסוימות (לרבות אך לא רק: כרטיסים לתחבורה, סדנאות, מופעים, מוזיאונים, פארקים וכו’). לצורך כך ייגבה מראש סכום כולל עבור כלל השירותים הצפויים, בתוספת מרווח ביטחון של 25% המיועד לכיסוי שינויים, אי-ודאויות או התאמות שיידרשו בהמשך. עם החזרה מהטיול תבוצע התאמה סופית בהתאם להוצאות בפועל ויבוצע החזר חלקי או חיוב נוסף, ככל שיידרש. פרטי החישוב והאסמכתאות יועברו אליכם בשקיפות מלאה. מובהר כי התשלום מראש עבור שירותים אלו הוא תנאי יסוד בהתקשרות איתי, ונעשה לצורך הבטחת מקומות, זמינות ואיכות חוויית הטיול.

שינויים וביטולים
 

1.    במקרה של שינוי מועד הטיול למועד אחר, כל שינוי בתוכנית, ככל שיידרש, יהיה כרוך בתשלום נוסף של 450 ש"ח לכל שעת עבודה. בנוסף, לגבי ספקי שירותים חיצוניים (כגון בתי מלון, רכבות, ואטרקציות), יתכן כי יחולו עלויות נוספות בבהתאם למדיניות הספקים, במידה וכבר בוצעו הזמנות בשמך. כל זאת בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981. כמו כן, במקרה של הארכת משך הטיול, תחול תוספת תשלום יחסית עבור השירותים הניתנים על ידי, בהתאם למחירון המופיע באתר באותה עת.

 

2.   לאחר השיחה בת ה-60 דקות שנועדה למסירת מידע חשוב, מענה על שאלות וביצוע שינויים בהתאם לצרכיך האישיים, התוכנית תיחשב סופית. שינויים או עדכונים בתוכנית הטיול לאחר נקודה זו יתאפשרו בתשלום נוסף של 450 ש”ח לשעה עבודה.

3.    ניתן לבטל עסקה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. במסגרת שירות תכנון הטיול ליפן, אני משקיע זמן ומעניק שירותים שהתשלום בגינם יעמוד בתוקפו, גם במקרה של ביטול עסקה, וזאת מאחר ששירותים אלו ייחשבו כאילו כבר סופקו. כך, עבור בניית שלד ראשוני ייגבו 1,500 ₪ ועבור הפגישה ייגבו 700 ₪. לאחר מסירת תוכנית הטיול המלאה לא ניתן יהיה לבטל את ההתקשרות, גם אם הנסיעה שלך ליפן התבטלה מכל סיבה שהיא. 
 
4.  את העבודה שלי, אני עושה מכל הלב, מכאן שאני שומר לעצמי את הזכות להפסיק את ההתקשרות באופן חד-צדדי במקרים בהם הלקוח מתנהג באופן בלתי הולם, לרבות אך לא רק:
   •    שימוש בשפה פוגענית, מעליבה, משפילה או מאיימת, בכתב, בעל פה או בכל אמצעי תקשורת אחר.
   •    דרישות בלתי סבירות שחורגות מהשירותים שסוכמו.
   •    התנהגות שיוצרת סביבת עבודה לא נעימה, לפי שיקול דעתי הבלעדי.
   •    חוסר התאמה בין ציפיות הלקוח לשירות שאני מספק.
במקרה של הפסקת ההתקשרות בשל התנהגות בלתי הולמת כמפורט בסעיף זה, תישלח הודעה רשמית ללקוח לצד החזר כספי באופן מלא או חלקי, בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א-1981, ובהתאם לשירותים שניתנו עד לאותו שלב (סעיף 3).

5.    דרכי ביטול - ניתן לבטל עסקה בכל אחת מהדרכים הבאות:
•    בעל פה (בטלפון) או בוואטסאפ; 0584436675
•    בדואר רשום; דיזנגוף 278, תל אביב
•    בדואר אלקטרוני בכתובת Aviv@MrJapan.co.il
•    באמצעות הקישור "ביטול עסקה" באתר מר יפן. 

חיובים נוספים על-ידי צדדים שלישיים

במהלך תכנון הטיול עשויות להתבצע הזמנות עבורך מול ספקים שונים (למשל: חברות השכרת רכב, בתי מלון, חברות רכבות וכיו”ב). מוסכם ומובהר כי במקרים בהם ייגבו חיובים נוספים על-ידי ספקים כאמור (למשל: נזקים לרכב שכור, חיובי אגרות, שינויי הזמנות, קנסות, עלויות שירות נוספות שלא שולמו במעמד ההזמנה וכיו”ב) – תהא לי או למי מטעמי, הזכות לחייב אותך (הלקוח) בגין אותם חיובים, לרבות באמצעות גביית התשלום מהאמצעי הכספי שנמסר על-ידך לצורך מתן השירותים, וזאת ללא צורך באישור נוסף מראש, בכפוף להצגת אסמכתא לחיוב האמור ככל שתידרש.


פרטיות ואבטחת מידע
 

לצורך ההתקשרות ובמסגרתה, אקבל ממך מידע אישי ומזוהה, למשל, שם מלא, טלפון, דוא"ל, כתובת, העדפות צרכניות, רגישויות מזון, וכיו"ב ("המידע האישי"). אין לך חובה חוקית למסור את המידע האישי ומסירתו נעשית מרצונך החופשי ובהסכמתך. אולם, ככל ולא תסכים למסור את המידע האישי הנדרש, לא אהיה מסוגל לספק לך את השירותים או לבצע את ההתקשרות בצורה מקצועית מיטבית. המידע האישי ישמש אותי למטרות אספקת השירותים, תפעול האתר של מר יפן, תמיכה בבעיות, מענה על שאלות וניהול שוטף של ההתקשרות מולך. אני עשוי להעביר את המידע האישי לצדדים שלישיים אשר מספקים למר יפן שירותים מסוימים לניהולו השוטף (למשל, שירותי IT, שירותי אחסון), קבלני משנה וספקים של חלק משירותי התוכנית והטיול (למשל, חברות רכבות, מסעדות, מוזיאונים, וכיו"ב ביפן או בישראל). מובהר כי לצורך תכנון הטיול, לעיתים נדרשת העברת פרטים אישיים הכלולים במידע האישי לצדדים שלישיים הנמצאים מחוץ לישראל או ליפן, לרבות מדינות שעשויות להבטיח רמת הגנה על מידע השונה מזו הקבועה בישראל. בנוסף, במסגרת ההתקשרות אקבל ממך מידע אישי כאמור גם אודות בני משפחתך, חברייך או משתתפים אחרים שייקחו חלק בטיול ליפן יחד עמך, ובקשר למידע אישי זה - אתה מצהיר יש בידיך את כל ההרשאות החוקיות ו/או כי קיבלת את הסכמת אותם אנשים לחלוק את המידע האישי אודותיהם עימי, למטרות המפורטות לעיל. מובהר כי לא אשא באחריות בכל הנוגע לאי קבלת הסכמה, מסירת מידע ללא הרשאה חוקית או יידוע מספק בקשר למידע האישי אודות אותם אנשים. מבלי לגרוע מהאמור, יש לוודא כי כל המידע האישי שהועבר או שתעביר הוא מלא ומדויק. לא אהיה אחראי לכל נזק שייגרם לך או לצד שלישי כלשהו עקב חוסר או אי-דיוק במידע האמור. כמו כן, יש לעדכן בהקדם האפשרי ובכתב אודות שינויים במידע האמור. השיחות במהלך ההתקשרות עשויות להיות מוקלטות ומתועדות לצורכי בקרה, תיעוד פנימי ושיפור השירות.
 
הצהרות כלליות

בהתקשרותך איתי הינך:
•    מאשר שכל מידע אשר יועבר לך על-ידי במסגרת התקשרות, לרבות בקשר למסלול הטיול, נמסר "כפי שהוא" (As-Is), והוא נכון מעודכן ליום המצוין בו או לצדו. זו אחריותך לעדכן במידה ויש שינויים במידע האישי ככל שיהיו. שום מידע כאמור אין מטרתו, ואין לפרשו, כייעוץ לגבי כדאיות ביצוע או הימנעות מביצוע עסקה ו/או פעולה כלשהי ואני לא אהיה אחראי מכל מצג בקשר להתאמה למטרה ספציפית, איכות, מגבלות, הלימות, לוחות זמנים, מגבלות, וכיו"ב. כמו כן, במסגרת ההתקשרות אני עשוי למסור לך מידע והמלצות (למשל, לגבי אתרים ביפן, אוכל, מופעים, אירועי תרבות, וכיו"ב), והאמור נמסר על דעתי האישית ואני לא אהיה אחראי בכל הקשור להסתמכותך עליו. 
•    מתחייב לשמור את תוכן ומסלול התוכנית בסודיות מוחלטת. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק ממסלול התוכנית, בתמורה או שלא בתמורה, ללא הסכמתי מראש ובכתב.
•    מאשר כי כל זכות קניין רוחני בתוכנית, בממשק המשתמש הייעוד או בכל מידע אחר שיועבר על-ידי תיוותר בבעלותי ולא תהיה לך כל טענה לזכויות כלשהן בקניין הרוחני שלי.
•    מוותר בזה על כל זכות קיזוז, ניכוי או עכבון, מכל סיבה שהיא ומכוח כל דין או הסכם.
•    מאשר כי לא אהיה אחראי לכל הוצאה, אובדן או נזק שהוא, לרבות הפסד ישיר, עקיף, עונשי, מיוחד או תוצאתי, אשר ינבע עקב או בשל ההתקשרות. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות הכוללת והמצטברת שלי כלפייך לא תעלה בשום מקרה על הסכום הכולל אותו שילמת לי בפועל. מוסכם בזאת שככל שאקבל דרישה לתשלום ו/או תביעה מכל אדם או גוף (לרבות על-ידך), אתה תהיה מחויב לשפות אותי תוך 7 ימים מיום דרישתי הראשונה, בגין כל סכום כספי שאחויב ובגין כל פעולה שתינקט כנגדי, וזאת בכל עניין הקשור בתוכנית. 


שתהיה חופשה נעימה ומוצלחת!
よい休暇を! 😊

 

bottom of page