top of page

תקנון שירות

מבוא
 

אני אביב בלומשטיין, ע"מ 203023957, הידוע כ״מר יפן״, כאן כדי לעזור לך להכיר את יפן המופלאה ולחלוק איתך מהידע והניסיון שצברתי. תוכן התוכנית נכתב מכל ה-❤️.
 

השירות
 

1. השירות שאני מציע כולל בניית תוכנית טיול מותאמת אישית ליפן בהתאם למסלול הנבחר – בסיסי, סטנדרטי או מתקדם – ובהתאם למידע שמסרת לי לגבי (בין היתר) העדפותייך, שיקולים תקציביים וכיו"ב. בנוסף, בשים לב למסלול שנבחר, אסייע לך בבחירת והזמנת חדרי מלון, סיורים, כרטיסים לאטרקציות, כרטיסי רכבת ועוד.
 

2. המסלול הבסיסי כולל שיחת היכרות (כ-40 דקות), בניית שלד ראשוני לטיול (קווים כלליים), תוכנית טיול יומית, שיחת סיכום (כ-40 דקות) וגישה לממשק משתמש ייעודי. המסלול הסטנדרטי כולל בנוסף גם הזמנת כרטיסי רכבת מראש במקרה הצורך, סדנאות נבחרות, מסעדות ואטרקציות נבחרות. המסלול המתקדם כולל בנוסף לכל הנ"ל הזמנת מלונות.
 

3. במהלך השהות ביפן אעניק לך גישה לממשק משתמש ייעודי, נוח וידידותי לשימוש הכולל את המידע הרלבנטי עבורך לטובת טיול מהנה ומוצלח. הגישה לממשק דורשת חיבור לאינטרנט ותהא מוגבלת לזמן הטיול בלבד.
 

4. לאחר השלמת בניית תוכנית הטיול המלאה, תינתן לך גישה לממשק הכולל מידע בקשר לפרטים שלהלן (ככל שהם כלולים בתוכנית הטיול, לפי העניין): מסלולי טיול ואתרי ביקור, אמצעי תחבורה, חיווי בנוגע לארוחות, מקומות הלינה (לרבות שמותיהם, דירוגם או רמתם, מעניהם ומספרי הטלפון שלהם), מידע הנחוץ לשם יציאה מהארץ וכניסה ליפן (לרבות תקופת תוקף דרכונים, הצורך באשרות כניסה, וכל דרישה אחרת של הרשויות ביפן המהווה תנאי כניסה), מידע שנותנות הרשויות בישראל לסוכנויות נסיעות על מדינות יעד מסוכנות (ככל שרלוונטי ליפן) או על דרישות לחיסונים, שירותים שבהם ניתנת ללקוח אפשרות מעשית לוותר עליהם בעת רכישת חבילת התיור, ואם הרכישה נעשית בתשלומים – שיעור הריבית ודרך חישובה, ותנאי הצמדת התשלומים.
 

חשוב לדעת
 

הטיול כולל מרכיבים ומשתנים רבים אשר אינם בשליטתי ואשר איני נושא באחריות בגינם, כמפורט: 
•    שביעות רצון מיפן עצמה, ממאכליה, מתרבות אזרחיה, ממנהגיה וכיו"ב.
•    קשיי תקשורת עקב מחסום שפה ופערי תרבות.
•    אירועי כוח עליון, ובכלל זה פגעי מזג אוויר, רעידות אדמה, שריפות, הצפות, אסונות טבע למיניהם, אירועי מלחמה, טרור, התפרצות של מגיפה (לרבות התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה), שביתות והשבתות וכיו"ב.
•    כל מעשה של נותן שירות ו/או צד שלישי אשר יספק לך שירותים במהלך הטיול, בין אם הוזמנו דרכי ובין אם לאו (חשוב להבהיר שאני לא אחראי על שירותים שניתנים על-ידי צדדים שלישיים כאמור).
•   שביעות רצון מהמלונות, גם כאשר המלונות הוזמנו על-ידי או דרכי, לרבות לעניין גודל החדר, ניקיון, הנוף המשתקף מהחלון ועל מידת הפריכות של הטוסט בבוקר ☺. 

•    עומסים וזמינות האטרקציות השונות ביעד (מאז "פתיחת השערים" לאחר מגפת הקורונה, הזמינות ושעות הפתיחה של מקומות רבים ביפן נעשו גמישים ודינמיים ומומלץ לוודא את זמינותם בטרם היציאה אל היעד).
•    זמני הגעה ושינויים בקווי התחבורה הציבורית. מומלץ לבדוק את הזמינות של התחבורה הציבורית "בזמן אמת" תוך כדי הטיול.
•    שירותי ה"מפות" (גישה מהממשק הייעודי) נעשים באמצעות שירות חיצוני של צד שלישי, ואיני אחראי על דיוק הנתונים שיסופקו באמצעות שירות זה. ההמלצה היא לוודא את המסלול בטרם היציאה אל היעד, לרבות בחינת תוואי הדרך בו השירות ממליץ לעבור.
•    יש לוודא מול בית העסק הרלוונטי ביפן לגבי אלרגיות או רגישויות מזון, גם אם המסעדה או המלון הומלצו על-ידי או הוזמנו דרכי.  
•    כידוע לכם, בין יפן לישראל יש הפרשי שעות. גם אני ישן לפעמים ולא תמיד אוכל להיות זמין בשעות הלילה (לפי שעון ישראל).

 

מחירים ותנאי תשלום
 

התשלום עבור השירותים שלי מחושב, בין היתר, על בסיס עלות יומית בשים לב לסוג המסלול שנבחר, משך הטיול (לרבות מינימום ימים לחיוב) ומספר המשתתפים בו, כמפורט באתר מר יפן מעת לעת. אלא אם הוסכם אחרת, התשלום יבוצע במלואו מראש.
 

שינויים וביטולים
 

1.    במקרה של שינוי מועד הטיול למועד אחר, לא אחייב בתוספת תשלום עבור השירותים שלי, אולם לגבי ספקי שירותים חיצוניים (כבתי מלון, רכבות, אטרקציות), יתכן שהשינוי יהיה חייב בתוספת תשלום לאור המדיניות של אותם ספקי שירותים חיצוניים שמהם כבר הוזמנו עבורך שירותים מסוימים, והכל בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, 
התשמ"א – 1981. כמו כן, ככל שמועד הטיול יוארך על ידיך, תשולם על ידיך תוספת תשלום יחסית עבור השירותים הניתנים על ידי.

 

2.    ניתן לבטל עסקה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. במסגרת שירות תכנון הטיול ליפן, אני משקיע זמן ומעניק שירותים שהתשלום בגינם יעמוד בתוקפו, גם במקרה של ביטול עסקה, וזאת מאחר ששירותים אלו ייחשבו כאילו כבר סופקו. כך, עבור פגישת היכרות ייגבו 450 ₪ ועבור בניית שלד ראשוני ייגבו 750 ₪. לאחר מסירת תוכנית הטיול המלאה לא ניתן יהיה לבטל את ההתקשרות, גם אם הנסיעה שלך ליפן התבטלה מכל סיבה שהיא. 
 

3.    דרכי ביטול - ניתן לבטל עסקה בכל אחת מהדרכים הבאות:
•    בעל פה (בטלפון) או בוואטסאפ; 0584436675
•    בדואר רשום; דיזנגוף 278, תל אביב
•    בדואר אלקטרוני בכתובת Aviv@MrJapan.co.il
•    באמצעות הקישור "ביטול עסקה" באתר מר יפן. 

פרטיות ואבטחת מידע

 

לצורך ההתקשרות ובמסגרתה, אקבל ממך מידע אישי ומזוהה, למשל, שם מלא, טלפון, דוא"ל, כתובת, העדפות צרכניות, רגישויות מזון, וכיו"ב ("המידע האישי"). אין לך חובה חוקית למסור את המידע האישי ומסירתו נעשית מרצונך החופשי ובהסכמתך. אולם, ככל ולא תסכים למסור את המידע האישי הנדרש, לא אהיה מסוגל לספק לך את השירותים או לבצע את ההתקשרות בצורה מקצועית מיטבית. המידע האישי ישמש אותי למטרות אספקת השירותים, תפעול האתר של מר יפן, תמיכה בבעיות, מענה על שאלות וניהול שוטף של ההתקשרות מולך. אני עשוי להעביר את המידע האישי לצדדים שלישיים אשר מספקים למר יפן שירותים מסוימים לניהולו השוטף (למשל, שירותי IT, שירותי אחסון), קבלני משנה וספקים של חלק משירותי התוכנית והטיול (למשל, חברות רכבות, מסעדות, מוזיאונים, וכיו"ב ביפן או בישראל). מובהר כי לצורך תכנון הטיול, לעיתים נדרשת העברת פרטים אישיים הכלולים במידע האישי לצדדים שלישיים הנמצאים מחוץ לישראל או ליפן, לרבות מדינות שעשויות להבטיח רמת הגנה על מידע השונה מזו הקבועה בישראל. בנוסף, במסגרת ההתקשרות אקבל ממך מידע אישי כאמור גם אודות בני משפחתך, חברייך או משתתפים אחרים שייקחו חלק בטיול ליפן יחד עמך, ובקשר למידע אישי זה - אתה מצהיר יש בידיך את כל ההרשאות החוקיות ו/או כי קיבלת את הסכמת אותם אנשים לחלוק את המידע האישי אודותיהם עימי, למטרות המפורטות לעיל. מובהר כי לא אשא באחריות בכל הנוגע לאי קבלת הסכמה, מסירת מידע ללא הרשאה חוקית או יידוע מספק בקשר למידע האישי אודות אותם אנשים. מבלי לגרוע מהאמור, יש לוודא כי כל המידע האישי שהועבר או שתעביר הוא מלא ומדויק. לא אהיה אחראי לכל נזק שייגרם לך או לצד שלישי כלשהו עקב חוסר או אי-דיוק במידע האמור. כמו כן, יש לעדכן בהקדם האפשרי ובכתב אודות שינויים במידע האמור.
 
הצהרות כלליות

 

בהתקשרותך איתי הינך:
•    מאשר שכל מידע אשר יועבר לך על-ידי במסגרת התקשרות, לרבות בקשר למסלול הטיול, נמסר "כפי שהוא" (As-Is), והוא נכון מעודכן ליום המצוין בו או לצדו. זו אחריותך לעדכן במידה ויש שינויים במידע האישי ככל שיהיו. שום מידע כאמור אין מטרתו, ואין לפרשו, כייעוץ לגבי כדאיות ביצוע או הימנעות מביצוע עסקה ו/או פעולה כלשהי ואני לא אהיה אחראי מכל מצג בקשר להתאמה למטרה ספציפית, איכות, מגבלות, הלימות, לוחות זמנים, מגבלות, וכיו"ב. כמו כן, במסגרת ההתקשרות אני עשוי למסור לך מידע והמלצות (למשל, לגבי אתרים ביפן, אוכל, מופעים, אירועי תרבות, וכיו"ב), והאמור נמסר על דעתי האישית ואני לא אהיה אחראי בכל הקשור להסתמכותך עליו. 
•    מתחייב לשמור את תוכן ומסלול התוכנית בסודיות מוחלטת. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק ממסלול התוכנית, בתמורה או שלא בתמורה, ללא הסכמתי מראש ובכתב.
•    מאשר כי כל זכות קניין רוחני בתוכנית, בממשק המשתמש הייעוד או בכל מידע אחר שיועבר על-ידי תיוותר בבעלותי ולא תהיה לך כל טענה לזכויות כלשהן בקניין הרוחני שלי.
•    מוותר בזה על כל זכות קיזוז, ניכוי או עכבון, מכל סיבה שהיא ומכוח כל דין או הסכם.
•    מאשר כי לא אהיה אחראי לכל הוצאה, אובדן או נזק שהוא, לרבות הפסד ישיר, עקיף, עונשי, מיוחד או תוצאתי, אשר ינבע עקב או בשל ההתקשרות. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות הכוללת והמצטברת שלי כלפייך לא תעלה בשום מקרה על הסכום הכולל אותו שילמת לי בפועל. מוסכם בזאת שככל שאקבל דרישה לתשלום ו/או תביעה מכל אדם או גוף (לרבות על-ידך), אתה תהיה מחויב לשפות אותי תוך 7 ימים מיום דרישתי הראשונה, בגין כל סכום כספי שאחויב ובגין כל פעולה שתינקט כנגדי, וזאת בכל עניין הקשור בתוכנית. 


שתהיה חופשה נעימה ומוצלחת!
よい休暇を! 😊

 

bottom of page