top of page

פארקי שעשועים - כל מה שצריך לדעת 🎡


הכתבה הבאה רלוונטית ל-4 הפארקים הכי מתויירים ביפן: 1. דיסנילנד


 

דיסנילנד


דיסנילנד טוקיו הוא פארק שעשועים המבוסס על הסרטים שהפיק האיש והאגדה - וולט דיסני. הפארק נפתח אי שם בשנת 1983 כפארק השעשועים הראשון של דיסני מחוץ לארצות הברית. הפארק העצום מורכב משבע ארצות:


World Bazaar ארץ

ממוקמת בכניסה הראשית לפארק, היא למעשה מרכז קניות מקורה שלאורכו חנויות ומסעדות. האזור מעוצב כמו עיירה אמריקאית של תחילת המאה ה-20 ומשמש כאזור הקניות העיקרי של הפארק.


Tomorrowland ארץ

הנושא הכללי מזכיר את החלל החיצון וטכנולוגיות עתידניות, ביתם של אטרקציות פופולריות כמו הר החלל (ספייס מאונטיין), מלחמת הכוכבית, מפלצות בע״מ וכותרים נוספים.


Toontown ארץ

שכונת טון פרברי בה הדמויות של דיסני חיות, עובדות ומשחקות. מכוון לקהל צעיר יותר.

Fantasyland ארץ

איזור המבוסס על סרטי האנימציה הקלאסיים של דיסני והוא ביתם של טירת סינדרלה האייקונית ודמויות מפורסמות כמו היפה והחיה, פיטר פן, שלגיה ועוד.


Critter Country ארץ

כאן תוכלו למצוא את האטרקציה הפופולרית Splash Mountain, כמו גם סיורי קאנו מודרכים.


Westernland ארץ

איזור עם אטרקציה סופר פופולרית Big Thunder Mountain וטום סוייר הממוקם באמצע נהר.


Adventureland ארץ

בארץ ההרפתקאות תוכלו להצטרף לשייט בג'ונגל ולשוט עם שודדי הקאריביים.


כמה זה עולה? 💰


עלות כרטיס כניסה: 7,900-9,400 ין (תלוי ביום).

לרוב הרכישה תהייה זמינה עד חודשיים לפני התאריך הרצוי דרך האתר הרישמי של דיסני או Klook. *באתר של דיסני שימו לב שאתם עומדים על הפארק הנכון בעת בחירת התאריך.


כרטיס מהיר

עד לפני הקורונה, היה נהוג לרכוש כרטיס FastPass שהיה מאפשר עמידה בתור מיוחד וקצר לכל האטרקציות בפארק. היום זה עובד קצת אחרת.. אין יותר כרטיס FastPass שכולל את כל המתקנים, מה שכן יש זו אפליקציה שמאפשרת קניה של כניסה מהירה עבור מתקן בודד. כניסה מהירה עבור אדם אחד תעלה לכם 2,000 ין (כ-50 שקלים). כל שצריך לעשות:

  1. לרכוש כרטיס רגיל

  2. להוריד את האפליקציה של דיסני

  3. לאחר כניסה לפארק, תוכלו לראות את זמני ההמתנה הצפויים, לבחור את האטרקציה הרצויה ולרכוש ״Premier Access״ למתקן הרצוי.



 

דיסני - סי

למרות שמתאים לכל הגילאים, דיסני-סי תוכננה להתאים גם לקהל מבוגר יותר. הפארק מציע מבחר רחב יותר של מסעדות מאשר דיסנילנד ומאפשר הגשה של משקאות אלכוהוליים.


טוקיו דיסני-סי ​​מורכבת משבעה נמלים:


Mediterranean Harbor נמל

נמל הים התיכון בכניסה לפארק הוא איזור סופר מעוצב וקו המים שלו כולל תעלות וגונדולות יפהפיות בסגנון ונציה. מידי יום מתקיימים מופעים גדולים עם סירות ומזרקות מים מרשימות.


Mysterious Island נמל

האי המסתורי נמצא בתוך הר געש בלב הפארק. כאן תוכלו לחקור את מעמקי האוקיינוס באמצעות צוללות של קפטן נמו ולהתרשם מהעיצוב המיוחד.


Mermaid Lagoon נמל

לגונת בת הים מאפשרת למבקרים להיכנס לעולמם התת-ימי של אריאל וחבריה הדגים מבת הים הקטנה. מיועד לחבר׳ה צעירים יותר.


Arabian Coast נמל

משחזר את העולם של אלאדין וסיפורי אלף לילה ולילה. כאן תוכלו לצפות במופע קסמים בהנחיית ג'יני ולהצטרף להפלגה עם סינבד.


Lost River Delta נמל

האיזור הנבנה בין חורבות פירמידה ממש מגניבה, משמש גם כתחנת עגינה לספינות שמסיעות את אורחי הפארק ממקום אחד לשני.


Port Discovery נמל

פורט דיסקברי היא המרינה של העתיד שבה המבקרים יכולים להתנסות במתקנים טכנולוגים חדשניים.


American Waterfront

אזור המעוצב על פי עיירות הנמל שנמצאו סביב ניו יורק במאה ה-20 וכולל מסעדות וחנויות בסגנון אמריקאי.



כמה זה עולה? 💰


עלות כרטיס כניסה: 7,900-9,400 ין (תלוי ביום)

לרוב הרכישה תהייה זמינה עד חודשיים לפני התאריך הרצוי דרך האתר הרישמי של דיסני או Klook. *באתר של דיסני שימו לב שאתם על הפארק הנכון בעת בחירת התאריך.


כרטיס מהיר

בדומה לדיסנילנד, אין יותר כרטיס FastPass שכולל את כל המתקנים אלא אפליקציה שמאפשרת קניה של כניסה מהירה עבור מתקן בודד. כניסה מהירה עבור אדם אחד תעלה לכם 2,000 ין (כ-50 שקלים). כל שצריך לעשות:

  1. לרכוש כרטיס רגיל (של דיסני סי)

  2. להוריד את האפליקציה של דיסני

  3. לאחר כניסה לפארק, תוכלו לראות את זמני ההמתנה הצפויים, לבחור את האטרקציה הרצויה ולרכוש ״Premier Access״ למתקן הרצוי.


 

יוניברסל סטודיוס



פארק יוניברסל הוקם ב-2001 והוא פארק השעשועים הראשון תחת המותג Universal Studios שנבנה באסיה.


ליוניברסל יש 10 איזורים: הוליווד, ניו יורק, סן פרנסיסקו, פארק היורה, עולם המים, כפר הידידות, ארץ הפלאות, פארק המיניונים, עולם הקוסמים של הארי פוטר ועולם סופר נינטנדו.


כמה זה עולה? 💰


עלות כרטיס כניסה משתנה לפי היום והגיל: 8,400-9,400 ין לגילאי 12 עד 64 5,400-6,300 ין לגילאי 4 עד 11

7,600-8,500 ין לגילאי 65 ומעלה

לרוב הרכישה תהייה זמינה עד חודשיים לפני התאריך הרצוי דרך האתר הרישמי של יוניברסל או Klook. *אם תרכשו דרך Klook - תגלו שיש כמה Studios שונים (A,B,C) אבל לא מדובר במקומות שונים, אלא סיווג פנימי מבלבל ומיותר שקובע את המחיר (אמצע שבוע לעומת סופ״ש / חגים וכו׳). התעלמו מהאותיות ופשוט בחרו את התאריך שנוח לכם.


כרטיס מהיר

יוניברסל מציעים FastPass של 4 או 7 מתקנים ספציפיים. את ה-FastPass רצוי לרכוש מראש, בנוסף לכרטיס הכניסה הרגיל. פאס של 4 מתקנים עולה בין 6,800 ל-18,800 ין (תלוי במתקנים) - לרכישה דרך Klook. פאס של 7 מתקנים עולה בין 10,800 ל-23,800 ין (תלוי במתקנים) - לרכישה דרך Klook. *שימו לב - הכניסה ל-Nintendo World מוגבלת ומותנית ברכישה של FastPass מתאים או חבילה שכוללת במפורש את הכניסה. יש גם אופציה חינמית - ניתן 'לקחת מספר' באפליקציה או בכניסה לפארק ולקוות שיגיע תורכם.


*אגב, ממש מחוץ לשערי הפארק נמצא Universal Citywalk Osaka, קניון עם כמות נאה של מסעדות וחנויות וביניהן גם כאלה המוכרות סחורה של מותגי יוניברסל.



 

פוג׳י קיו



פוג׳יקיו הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר ביפן, הממוקם באזור חמשת האגמים למרגלות הר פוג'י המהפנט. הוא ידוע בעיקר בזכות רכבות ההרים שוברות השיאים שלו (מחזיק בכמה וכמה שיאי גינס) ואטרקציות בנושאי אנימה.


נכון לעכשיו, בפארק יש ארבע רכבות הרים עיקריות. 'פוג'יאמה', האטרקציה המרכזית של הפארק, הייתה רכבת ההרים הגבוהה והמהירה בעולם כשנפתחה אי שם ב-1996, והיא ממשיכה להיות מדורגת בין הרכבות הטובות בעולם. 'דודונפה' היא כיום רכבת התחתית המהירה ביותר בפארק ומחזיקת בשיא העולמי לרכבת בעלת ההאצה המהירה ביותר. 'אג׳נייקה' היא רכבת ההרים מתוחכמת עם מושבים מסתובבים בתוך הקרון, אי אפשר שלא לצאת עם וואחאד סחרור מהאטרקציה הזו. אחרונה חביבה היא 'טאקאבישה' שנבנתה בשנת 2011 והיא רכבת ההרים התלולה בעולם שצונחת בזווית של 121 מעלות. אקסטרים במיטבו.


יש גם מספר אטרקציות לילדים שחלקן מבוססות על סדרות אנימה פופולריות וכותרים מפורסמים נוספים.


כמה זה עולה?


הכניסה עצמה לפארק היא בחינם כשעלות כל מתקן נעה בין 400 ל-2,000 ין.

*שימו לב שהפארק נסגר יחסית מוקדם (לרוב ב-17:00) ניתן לרכוש כרטיס שמאפשר כניסה בלתי מוגבלת ב-6,400 ין באתר הרישמי או דרך Klook.

כרטיס מהיר

כניסה מהירה בודדת נקראת Screaming priority pass וניתן לרכוש עד 10 כאלה, עד 3 ימים מראש דרך האפליקציה. *שימו לב שבעת הרישום ויצירת חשבון תידרשו לספק מספר טלפון יפני.

אם אין לכם אפשרות כזו - הדרך המומלצת היא פשוט להגיע לפארק ולרכוש את הכרטיסים. ניתן גם להיכנס לפארק יום קודם למשל ולרכוש כרטיסים מהירים ליום הביקור. עלות כרטיס כניסה מהירה למתקן בודד לאדם - 1,000 ין.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפים שכדאי לדעת 💡

🚶🏻‍♀️ בהליכה ובמדרגות נעות - בטוקיו נצמדים לשמאל ובאוסקה לימין. 🚂 בטוקיו, הרכבות האחרונות יוצאות ב-00:00 בדיוק. 🚮 למצוא פח ברחובות טוקיו זו משימה לא פשוטה.ב-1995 חברי כת יפנית השתמשו בפחי אשפה כדי

שירות תכנון טיול של מר יפן

חוויית טיול כזו, עוד לא ראיתם.

bottom of page