top of page

קניות ביפן 🛒

אמרתם יפן? אמרתם קניות.

יפן היא גן עדן לקניות עם שפע של חנויות שמציעות הכל מהכל - ממזכרות מסורתיות ועד למוצרי האלקטרוניקה העדכניים ביותר לצד מותגי האופנה החמים ביותר. ביפן תוכלו למצוא מותגים מקומיים ומערביים על כל קשת המחירים מחנויות של 100 ין ועד לחנויות האופנה הכי יוקרתיות בעולם.




שעות פעילות

באופן כללי, חנויות גדולות ורשתות פתוחות מדי יום בין השעות 10:00-20:00. חנויות קטנות יותר עשויות להיסגר מוקדם יותר. רוב החנויות פתוחות בסופי שבוע ובחגים לאומיים (למעט 1 בינואר שבו חנויות רבות סגורות לרגל השנה החדשה).

תשלום

מזומן מתקבל בברכה בכל מקום. אין בעיה להשתמש בשטרות גדולים כדי לשלם עבור פריטים קטנים.

גם תשלום בכרטיסי אשראי זה סבבה לגמרי ברוב החנויות, במיוחד כשאתם בערים הגדולות. כשמתרחקים מהעיר למקומות נידחים - עדיף שיהיה מזומן. אפשר לקרוא עוד על הנושא בפוסט שכתבתי על כסף.

לרוב אפשר לשלם גם באמצעות כרטיסים נטענים כמו Suica, Pasmo וכרטיסים נוספים. אין להתמקח! זה ממש לא מקובל.


מע״מ

מס הצריכה ביפן, הידוע אצלינו כמע"מ עומד על 10 אחוז על כל הפריטים למעט מזון ומשקאות (עליהם יש 8 אחוז).


קניות פטורות ממס זמינות לתיירים זרים ברכישות החל מ-5,000 ין בהצגת דרכון בתוקף. סכום המינימום עשוי להשתנות מחנות לחנות ויש לבדוק שהחנות בה אתה רוכשים מאפשרת קניות פטורות ממס. שימו לב שבהרבה חנויות יבקשו מכם לשלם את כל המחיר, כולל המס, ורק אז יתחילו תהליך של החזר. את ההחזר מקבלים לרוב מיידית בעת הרכישה ולא בשדה התעופה.




5 מותגים ששווים בדיקה





6 מוצרי צריכה ששווים בדיקה





5 קניונים מומלצים




אה וטיפ של אלופים: לא הרבה יודעים אבל יש אמאזון ביפן! המחירים עשויים להיות זולים יותר מבחנויות עצמן והמשלוח מגיע כמו בארה״ב - למחרת.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפים שכדאי לדעת 💡

🚶🏻‍♀️ בהליכה ובמדרגות נעות - בטוקיו נצמדים לשמאל ובאוסקה לימין. 🚂 בטוקיו, הרכבות האחרונות יוצאות ב-00:00 בדיוק. 🚮 למצוא פח ברחובות טוקיו זו משימה לא פשוטה.ב-1995 חברי כת יפנית השתמשו בפחי אשפה כדי

שירות תכנון טיול של מר יפן

חוויית טיול כזו, עוד לא ראיתם.

bottom of page