top of page

שירות שליחת מזוודות 🧳

שליחת מזוודות ביפן תשדרג משמעותית את הטיול שלכם.

איך זה עובד? 1. מגיעים לקבלה שבמלון או לכל חנות נוחות.

2. מציינים בפני הפקיד/ה שברצונכם לשלוח מזוודה / חבילה.

3. ממלאים פרטי משלוח בטופס ייעודי לאן המזוודה / חבילה צריכה להישלח. 4. משלמים בהתאם לגודל החבילה והמרחק. 5. החבילה מגיעה ליעדה בטווח של שעות בודדות עד יומיים ואף שלושה, תלוי מרחק ועומס (ברוב המקרים המזוודה תגיע למחרת).


יש כמה וכמה חברות שמבצעות שליחויות דלת-לדלת בפריסה ארצית במהירות הבזק אך המפורסמת והגדולה שביניהן היא ללא ספק Yamato - או בשמה השני, ״החברה עם הלוגו של החתול שסוחב חתול״.



ואם כל הטוב הזה לא מספיק - במידה ורוצים, ניתן לתזמן את היום והשעה שהמזוודה תגיע. כלומר, אם מסיבה מסויימת בא לכם שהמזוודה תגיע בעוד 3 ימים למלון מסוים ולא למחרת, זה לגמרי אפשרי (דחייה של עד שבוע ימים). המזוודה תישמר אצל חברת המשלוחים ותגיע ליעד מתי שרק תבחרו. *ניתן לבצע משלוח אקספרס בתוספת תשלום.



כמה התענוג עולה? 💰


עלות השימוש בשירות משתנה על פי סוג, גודל ומשקל החבילה וכמובן מרחק מהיעד. להלן מחירים למזוודה סטנדרטית בודדת מתחת ל-25 ק״ג, רק כדי לתת מושג גס:

מסלול שילוח

מחיר משוער

בשקלים לפי 1 ש״ח = 36.42 ין

בתוך טוקיו

2,100 ין

58 ש״ח

טוקיו לאוסקה/קיוטו

2,200 ין

60 ש״ח

טוקיו לקיושו

2,500 ין

69 ש״ח

טוקיו להוקאידו

2,500 ין

69 ש״ח

טוקיו לאוקינאווה

4,200 ין

115 ש״ח

טוקיו לנריטה

2,800 ין

77 ש״ח

אוסקה/קיוטו לנמל התעופה קנסאי

2,800 ין

77 ש״ח

טיפ של אלופים 🌟 רוב המטיילים ימצאו את שירות שליחת המזוודות כל כך יעיל ונפלא, שסביר שישתמשו בו לאורך כל הטיול. מומלץ לשים חיישן איתור AirTag / SmartTag בלפחות אחת המזוודות כדי שתוכלו להציץ בנייד ולראות האם המזוודות הגיעו כבר למלון.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

טיפים שכדאי לדעת 💡

🚶🏻‍♀️ בהליכה ובמדרגות נעות - בטוקיו נצמדים לשמאל ובאוסקה לימין. 🚂 בטוקיו, הרכבות האחרונות יוצאות ב-00:00 בדיוק. 🚮 למצוא פח ברחובות טוקיו זו משימה לא פשוטה.ב-1995 חברי כת יפנית השתמשו בפחי אשפה כדי

שירות תכנון טיול של מר יפן

חוויית טיול כזו, עוד לא ראיתם.

bottom of page